maandag 9 maart 2015

spring is in the air!

De lente komt eraan! Jippie! :-) Daar wordt ik instant vrolijk van. Gisteren de nodige portie vitamine D opgedaan, in een tuin die eindelijk ergens op begint te trekken. Afhankelijk van welke kant je opkijkt, lijkt het alsof die al mooi is aangelegd. Vooral niet de andere kant opkijken dan ;-)

Ik ga nog eens proberen wat nieuw leven te blazen in mijn blogje hier. Niet dat ik heb stilgezeten, alhoewel, op creatief vlak is er niet zo veel gebeurd. Nadat ik half november werd geveld door een dubbele longontsteking en bijna een week op intensieve zorgen belandde, had ik best veel tijd nodig om weer op mijn positieven te komen. Ik ging een dikke maand later weer aan de slag, maar 's avonds was ik letterlijk kapot. Ik kon nog amper mijn huishouden runnen. Januari dan toch nog maar eventjes wat gas teruggenomen, maar sinds half januari ben ik eigenlijk weer helemaal zoals voorheen. Nooit geweten dat je conditie zo pijlsnel onder het vriespunt kan duiken! Niet dat ik een goede conditie heb, maar in vergelijking met eind november is die tiptop! Ik kon de eerste dagen op mijn gewone kamer amper mijn tanden poetsen en mijn haren kammen en ik moest alweer gaan zitten. Ben m'n mama ontzettend dankbaar dat ze me uit bed geplukt heeft en heeft meegesleurd naar spoed, omdat het voor haar toch niet zomaar een griepje was. Anders had ik wss aan de beademing gemoeten.
Dat was dus eventjes met beide voetjes weer op de grond, en een teken voor mij om toch wat gas terug te nemen, en misschien toch wat beter naar mijn lichaam te luisteren, en wat sneller te rusten.

Voor carnaval was het ook hier een Elsa, wat had je gedacht. Met een super Frozen fan in huis kan dat toch niet anders. Ik haalde mijn stofjes in Borgerhout bij modestoffen Moens, en ons meisje was er heel content mee. De cape maakte ik niet vast aan het kleed, maar die kan ze aan en uit doen. Ik maakte 'm wel niet te lang (dat vond ze wel een beetje jammer), maar hey, dat ding moest wel een stoet en een schooldag overleven he.

Hieronder enkele impressies van de afgelopen maanden. De kids doen het super, ik voel me super, en mijn ventje weet nu ook wat het is om een huishouden draaiende te houden ;-) (er mogen ook voordelen zjin aan ne keer goed ziek zijn hé)

 




Ondertussen heb ik me ook ingeschreven voor een eerste swapje. Ik ben benieuwd De 'secret spring swap'. Ik moet nog even bedenken wat ik ga maken voor mijn swapmaatje :)

1 opmerking:

Angel Trendy Fashion zei

Mooie creaties. En het swappen is verslavend hoor.